loading...
دانلود نرم افزار ومقالات حسابداری
آخرین ارسال های انجمن
توحید ملازاده بازدید : 892 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

Understanding English Speech نام مجموعه آموزشی بی نظیر متشکل از ۱۰ دی وی دی می باشد که به شما کمک می کند تا صحبت ها و مکالمه های به زبان انگلیسی را بهتر درک نمایید. اگر تمایل دارید تا صحبت های انگلیسی را بهتر متوجه شوید ، این بسته آموزشی برای شما ساخته شده است ! شما بوسیله این مجموعه می توانید صحبت هایی که در آن وجود دارد را بشنوید و سپس از شما خواسته می شود تا صحبت های گفته شده را تایپ نمایید و نرم افزار به این ترتیب ایرادهای شما را می گیرد. همچنین می توانید بوسیله یک میکروفون ساده ، طرز تلفظ و گفتار خود را با صدای اصلی که مکالمه را انجام می دهد به طور کامل و حرفه ای مقایسه نمایید. هر یک از این ۱۰ مجموعه با ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی آماده شده و شما بر حسب نیاز خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار عالی این مجموعه این می باشد که ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی ، توسط مردم کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد. این ویژگی باعث می شود تا با طرز انگلیسی صحبت کردن مثلا یک فرد فرانسوی آشنا شوید و بتوانید آن را به طور کامل درک نمایید. گویش هایی که در این مجموعه گنجانده شده شامل انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، مجارستانی ، ایتالیایی و پرتغالی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت بین دانلود دریافت نمایید.

توحید ملازاده بازدید : 708 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

قفل کامپیوتر با حافظه فلش توسط نرم افزار ID USB Lock Key 3.5

ID USB Lock Key یکی از نرم افزارهای معروف محافظت از اطلاعات شخصی می باشد که از روشی جدید و کاملآ مطمئن به منظور حفاظت از اطلاعات استفاده می کند. این برنامه را میتوان یکی از امن ترین نرم افزارهای قفل کامپیوتر دانست زیرا همانطور که میدانید اکثر نرم افزارهای امنیتی از روش رمز عبور برای محافظت از اطلاعات استفاده می کنند که ممکن است بنا به هر دلیلی فاش شود و در اختیار افراد سودجو قرار گیرد. این در حالی است که این نرم افزار از یک قطعه سخت افزاری برای محافظت از اطلاعات شخصی استفاده می کند. در واقع وقتی سیستم شما توسط این برنامه قفل شده است باید حافظه فلش خود را به کامپیوتر متصل کنید تا قفل آن باز شود. همچنین تنها فلش مموری قادر به باز کردن قفل برنامه است که ابتدا توسط آن شناسایی شده و اطلاعات فلش مورد نظر درون نرم افزار ذخیره شده باشد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

توحید ملازاده بازدید : 793 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation 9.0.0.812388

VMware Workstation نرم افزاری است که شما با استفاده از آن میتوانید چند سیستم عامل مختلف را بر روی یک کامپیوتر نصب کنید. این برنامه یک ماشین مجازی است که در آن 200 سیستم عامل مختلف از جمله Windows 7, Windows Server 2008 R2 و 20 ورژن دیگر سیستم عامل ویندوز و همچنین توزیع های مختلف لینوکس مانند Redhat, Ubuntu و 26 ورژن دیگر این سیستم عامل قرار گرفته است. از مزایای مهم این نرم افزار استفاده ی همزمان سیستم عامل های مختلف بدون راه اندازی مجدد کامپیوتر می باشد. به عبارت دیگر شما برای اینکه از ویندوز سون وارد ویندوز ایکس پی شوید نیازی نیست که سیستم را رستارت کنید، تنها با یک کلیک قادرید تا وارد محیط سیستم عامل مورد نظرتان شوید. همچنین داشتن گرافیک کاملآ سه بعدی و قابلیت حفاظت از اطلاعات سیستم عامل ها با الگوریتم رمزگذاری 256 بیتی از دیگر ویژگی های این برنامه به شمار میرود. علاوه بر این سرعت این برنامه در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بسیار مطلوب تر است و همچنین امکانات بسیار زیادی در آن قرار گرفته است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

توحید ملازاده بازدید : 817 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1    Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

 

 

توحید ملازاده بازدید : 928 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Office Select Edition 2013 - مجموعه نرم افزاری آفیس 2013

شرکت مایکروسافت به تازگی  یک بسته  جدید از نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ را ارئه کرده که با تغییراتی همراه بوده.این مجموعه فقط با ویندوز ۷ و ۸، سازگاری دارد و بر روی ویندوز ایکس پی و ویستا آفیس ۲۰۱۳ کار نمی کند.

این نسخه از آفیس ۲۰۱۳ ، از نظر ظاهری و شکل منو ها، با ویندوز ۸ شباهت های زیادی دارد. کمپانی مایکروسافت در جدیدترین نسخه از آفیس تغییرات زیادی را اعمال کرده و برای اولین بار رابط کاربری یکپارچه ای را برای برنامه های آفیس طراحی نموده است

توحید ملازاده بازدید : 907 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
 

دانلود نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.0.18

Wondershare Video Converter Ultimate یک نرم افزار قدرتمند برای تبدیل فایل های صوتی تصویری به یکدیگر می باشد. این نرم افزار قدرتمند امکاناتی نظیر تبدیل فرمت فایل به یکدیگر بریدن و چسباندن انها به یکدیگر حذف قیمت های ناخواسته و … را برای شما فرهم می اورد . یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار تبدیل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی می باشد که جزو امکانات بی نظیر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با حجم کمی که دارد ولی کارایی زیادی برای شما می تواند داشته باشد. کار با این نرم افزار بسیرا ساده بوده و محیط کاربری ان بسیار زیبا و کارپسند طراحی شده است. شما می توانید در ادامه این نرم افزار را از سایت دهوند دانلود کنید.

 

آموزش نصب برنامه   Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.0.18

1- ابتدا برنامه را از حالت فشرده خارج کنید.

۲- فایل video-converter-ultimate_full495.exe را اجرا کنید.

بر روی دکمه OK کلیک کنید

توحید ملازاده بازدید : 799 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

KM PLAYER ابزاری رایگان و کاربردی در زمینه پخش فیلم و موسیقی می باشد در دنیای نرم افزار کمتر کسی پیدا می شود که این برنامه را نشناسد یا از آن استفاده نکرده باشد، این نرم افزار تمام فرمت های صوتی و تصویری از جمله فرمت های جدید KMV ، RMVB را ساپورت می کند، البته این نرم افزار گستره وسیعی از فرمت ها را پشتیبانی می نماید.
توحید ملازاده بازدید : 1212 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار cFosSpeed یکی از معروف ترین نرم افزارها در زمینه افزایش سرعت اینترنت می باشد .می دانیم که
سرعت اینترنت در ایران بسیار پایین و ناخوشایند می باشد و حتی کاربرانی نیز که از خطوط پرسرعت اینترنت استفاده می کنند از این موضوع رنج می برند. با استفاده از این نرم افزار حرفه ای و فوق العاده جالب می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد قابل قبولی افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید همچنین با آن می توانید روی پهنای باند و تبادل اطلاعات خود کنترل داشته باشید .
و سرعت دقیق اینترنت خود را بدانید.

توحید ملازاده بازدید : 2317 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ممکن است هنگامی که حافظه های خارجی خود را از طریق USB به سیستم خود متصل می کنید از امکان نفوذ ویروس های احتمالی بر روی آن ها نگران باشید ، سایت نرم افزاری راسخون نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند.
USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.



درباره ما
دانلود نرم افزارهای حسابداری مقالات حسابداری آموزش حسابداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وبلاگ راضی هستین ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2056
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 2,526
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,748
  • بازدید ماه : 4,230
  • بازدید سال : 27,702
  • بازدید کلی : 302,089