loading...
دانلود نرم افزار ومقالات حسابداری
آخرین ارسال های انجمن
nbv بازدید : 848 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
بدون تردید یکی از دغدغه های همیشگی ما انسانها مدیریت دخل و خرج های زندگی است چرا که این امر نقش بسیار مهمی در نحوه زندگی کردن ما ایفا می کند و چنانچه شخصی حواسش به دخل و خرج زندگی اش نباشد چه بسا با مشکلاتی نظیر: ورشکست شدن، سرافکندگی، بدهکاری بیش از حد و حتی خطرات جانی مواجه شود. امروز ه با بهتر شدن وضعیت کلی زندگی انسانها دخل و خرج یا همان هزینه و در آمدهای ما نیز افزایش یافته و مدیریت آنها نیز به مراتب سخت تر شده است؛ به همین دلیل نرم افزارهای حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار شده اند چرا که قادرند هزینه ها، درآمدها، اسناد مالی و … را در خود ذخیره و نگهداری نمایند. کاربران این نرم افزارها تنها کاری که می کنند ثبت دخل و خرج ها روزمره در این نرم افزارها است و هر وقت لازم بدانند از نرم افزار می خواهند تا برایشان گزارش هزینه ها یا درآمدها را به نمایش بگذارد تا متوجه سود و زیان روزانه، یا ماهانه و یا سالانه ی خود بشوند. پس این گونه نرم افزارها نقش بسیار مهمی در زندگی بشر ایفا می کنند و استفاده از آنها بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.
تصویر: http://ham3da.ir/jcfnc32145654-content/uploads/2013/05/H_1_5.png
نرم افزار حسابداری شخصی هم صدا جهت مدیریت هزینه ها و درآمدهای شخصی افراد به کار می رود؛ به طوری که چندین شخص می توانند در نرم افزار ثبت نام نموده و دخل و خرج های روزانه شان را در آن به ثبت برسانند و هر وقت هم لازم دانستند می توانند از هزینه ها و درآمدهای ثبت شده ی خود گزارشات مالی تهیه نمایند؛از قبیل: مشاهده ی کل هزینه ها یا درآمدهای ثبت شده، گزارشگیری از هزینه ها یا درآمدها، مشاهده محاسباتی مانند: میانگین، کمترین، بیشترین و مجموع هزینه ها یا درآمدها، رسم نمودار و … که همگی اینها را به صورت دقیق و در زمانی بسیار کوتاه انجام می دهد.
nbv بازدید : 479 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان وینا
در دنیای امروز با گسترش فعالیت های مالی، انجام محاسبات نیاز به صرف زمان و دقت زیادی دارد.در تحقیقات حسابداری مشخص شده اکثر شركتهای موفق، شركتهایی هستند که مدیر آنها یا تحصیلات مالی – حسابداری داشته یا از نرم افزارهای حسابداری- انبارداری خوب و مطمئن استفاده می کنند.سعی کردیم نسخه ای کارا و كاملا رايگان ، با کاربری اسان را دراختیارتان قراردهیم تا از استفاده از سیستم نرم افزاری بجای سیستم سنتی لذت ببرید.
توحید ملازاده بازدید : 886 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

آیا حساب هزینه و درآمدهای خود را از دست داده اید؟ آیا نگران فراموش نمودن زمان سررسید چک های خود هستید؟
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار حسابداری هلو یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های حسابداری در ایران است که توسط گروه شرکت های طرفه نگار،بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری ایران با همکاری شرکت راه آفتاب به بازار ارائه شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بر دارایی، بدهی، سرمایه، هزینه و درآمد خود رسیدگی کنید. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو از نرم افزار هلو مجزا است و کاملا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.
 
 
توحید ملازاده بازدید : 989 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار حسابداری و انبار داری رهاورد
 

نرم افزار حسابداری و انبار داری رهاورد نرم افزاری جامع و کامل جهت انجام انواع امور حیسابداری شرکت ها و فروشگاه ها بوده و در عین حال دارای هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر نرم افزار های حسابداری می باشد .

 این نرم افزار تمام امکانات یک سیستم انبار داری و حساب داری را دارا می باشد و با محیطی بسیار زیبا و پویا اما کامل به سهولت امور حسابداری کمک می کند .  و برای کاربری آن به هیچ گونه دانش حسابداری نیاز نمی باشد

برخی از امکانات و خصوصیات نرم افزار حسابداری رهاورد :

امکان نصب تحت شبکه و فعالیت چند اپراتور به صورت همزمان از طریق شبکه داخلی و یا شبکه اینترنت

امکان تعریف مشتری ، انبار ، صندوق ، حساب بانکی ، کالا و خدمات به صورت کاملا نامحدود

امکان صدور فاکتور خرید ، فاکتور فروش ، پیش فاکتور و انواع سند حسابداری

توحید ملازاده بازدید : 1336 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

حسابدار xp پرتابل ورژن 3.1.8

توضیحات :

بدون شک یکی از مهمترین کاربردهای (و شاید مهمترین کاربرد) رایانه،استفاده از آن در امور مدیریت حجم عظیم اطلاعات یا همان مدیریت بانکهای اطلاعاتی است. رایانه ها با توانایی و سرعت و دقت بی‌نظیر خود، تمام روشهای سنتی مدیریت اطلاعات (آن هم در حجم بالا) را منسوخ کرده و جایگاه خود را به عنوان یک وسیله‌ی حیاتی در تمام مراکز و دفاتر سراسر دنیا که با امور اطلاعاتی سر و کار دارند، تثبیت نموده اند.

یکی از زیرشاخه‌های مدیریت پایگاه داده، «حسابداری» است. هر فرد یا مرکزی که به نحوی با مسائل اقتصادی سر و کار دارد، برای سامان دهی مسائل مالی خود، باید از حسابداری استفاده کند. اما روش استفاده با توجه به حجم اطلاعات مالی مربوط به شخص یا مؤسسه، متغیر است.

توحید ملازاده بازدید : 3793 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (2)

 

بدون محدوديت در دفعات نصب

» با بهره گيري از آخرين تكنولوژي هاي نرم افزاري

» قابليت ارتقاء به نسخه هاي بالاتر و تحت شبكه

» ايمني و امنيت بالا بر روي داده ها

» با تاييد فني از شوراي عالي انفورماتيك

» قابل اجرا بر روي ويندوزهاي 32 و 64 بيتي ( 7, Vista , XP )


اين بسته نرم افزاري ، "نسخه پايه" از مجموعه نرم افزارهاي حسابداري ميم مي باشد كه در سطوح مختلف پايه ، متوسطه ، پيشرفته ، ويژه ، انبار ، حسابداري مطلق ، براي رفع نيازهاي كاربران تهيه گرديده است.شما مي توانيد با توجه به جدول مقايسه اي هر يك از سطوح مختلف اين نرم افزار را با توجه به نياز خويش انتخاب نماييد.

توحید ملازاده بازدید : 229 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

عنوان مقاله : توسعه و برنامه ریزی اقتصادی

 

قالب بندی : word

 

قیمت : رایگان

 

حجم فایل : 57 کیلوبایت

 

شرح مختصر : امروزه اهمّیت «توسعه اقتصادی» و نقش بارز آن در بنا نهادن جامعه‏ای آرمانی، بر هیچ کس پوشیده نیست تا آنجا که میتوان آن را از اولویت های دنیای امروز دانست، اولویتی که بر اساس آن بسیاری از محاسبات و معادلات جهانی شکل می گیرد. جست و جو در متون اسلامی در این زمینه، نشان می‏دهد که

تعداد صفحات : 8

درباره ما
دانلود نرم افزارهای حسابداری مقالات حسابداری آموزش حسابداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وبلاگ راضی هستین ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2056
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 2,526
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,798
  • بازدید ماه : 4,280
  • بازدید سال : 27,752
  • بازدید کلی : 302,139